Allereerst willen we iedereen sterkte wensen in deze bijzondere moeilijke tijd. We hopen dat jijzelf, jouw familie, vrienden en collega’s het goed zullen doorstaan.


Informatie over onze dienstverlening

Welke hygiënemaatregelen past Van Dijk Watersport toe? Van Dijk Watersport volgt hierin de richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid.

  • Wij schudden momenteel geen handen.
  • Wij houden gepaste afstand (1.5 meter) als wij met jou in gesprek zijn.
  • Wij volgen de protocollen omtrent het handen wassen strikt op.
  • Onze locatie wordt de komende tijd extra schoongemaakt.
  • Wij vragen om zoveel mogelijk te pinnen en zo min mogelijk met contant geld te betalen.
  • Werken met gepaste maatregelen aan uw vaartuig.
  • Medewerkers met “symptomen” werken vanuit huis.

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd over de nieuwe hygiënemaatregelen en er wordt intern op toegezien dat iedereen zich ook aan deze maatregelen houdt.


Informatie showroom

 

Nieuwe of gebruikte boot of motor op het oog?

Je bent van harte welkom om nog steeds een proefvaart te komen maken.

 

Oriënteren vanuit thuis?

Samen met een verkoper kun je live via WhatsApp, Facetime een rondleiding krijgen door onze showroom of bij het vaartuig waar jouw voorkeur naar uitgaat. Eventueel kan de aankoop volledig digitaal gedaan worden. Neem hiervoor contact met ons op.

 

Ben je overgegaan tot aankoop?

Wij bezorgen jouw boot of motor persoonlijk thuis. Wel zo aangenaam!

 

Kan ik ook op een zondag of na openingstijden langskomen?

Het is mogelijk om buiten onze reguliere openingstijden een bezoek te brengen aan onze showroom. Neem hiervoor contact met ons op.

 

Ik wil graag een proefvaart maken. Is dit veilig?

Voor en na elke proefvaart wordt de boot uitgebreid gereinigd, met speciale aandacht voor het stuur, handgrepen, instrumenten en touchscreens. Het is dus gewoon mogelijk een afspraak in te plannen voor een proefvaart. Tevens is het mogelijk om een proefrit aan huis te plannen. Wij regelen dit kosteloos voor je. Neem hiervoor contact met ons op.

 

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte boot/motor, maar ik wil/kan niet naar de showroom komen. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen je graag via de volgende kanalen

  • Onze chatmodule op onze website.
  • Onze formulieren op onze website.
  • Onze verkopers helpen je graag via WhatsApp of FaceTime.
  • Telefoon: 0595-444423
  • E-mail: info@vandijkwatersport.nl

Informatie aflevering bestelde boten

 

Mijn nieuwe boot wordt afgeleverd, maar ik kan/wil hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden om mijn boot te ontvangen?

Indien gewenst hebben wij voor je een brengservice. Laat ons dit tijdig weten en dan regelen wij dit voor je.

 

Komt mijn bestelde boot op de afgesproken tijd?

Op dit moment is er nog geen reden om te vermoeden dat de levering van jouw nieuwe boot vertraagd zal zijn.


Informatie werkplaats

 

Gaat mijn werkplaatsafspraak nog door?

Alle werkplaatsafspraken gaan gewoon door en je kunt nog steeds een nieuwe afspraak inplannen. Bel of mail voor het maken van een onderhoudsafspraak.

 

Mijn vaartuig heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Onze werkplaats is geopend. Wanneer je een afspraak gepland hebt staan gaan wij voor je aan het werk.

 

Gaat mijn stallingsafspraak nog door?

Alle stallingsafspraken gaan gewoon door. Bel of mail ons voor het maken van een afspraak. Ook hier zullen we de richtlijnen van het RIVM opvolgen: we verzoeken je de stallingsafspraak te verplaatsen wanneer je “symptomen” hebt.

 

Ik wil mijn boot/motor laten onderhouden , maar ik wil/kan niet naar de showroom komen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst hebben wij een haal & brengservice. Laat ons dit tijdig weten en dan regelen wij dit voor je.

 

Ik heb nog andere vragen. Waar kan ik terecht?

Mocht je andere vragen hebben kun je altijd contact met ons opnemen, via de volgende kanalen:

  • Onze chatmodule op onze website.
  • Onze formulieren op onze website.
  • Telefoon: 0595-444423
  • E-mail: info@vandijkwatersport.nl